söndag 23 november 2014

En av se finaste och viktigaste dikterna jag läst

Tips:
Jag har laddat ner en gratisapp som heter "Poesi på G"
Det är Sara Paborn som låtit kända människor läsa hennes dikter. En om dagen i tjugo dagar
En fin liten poesiskatt på fickan som jag tycker mycket om

Lyssna t ex på när Magdalena Kowalczyk läser dikten "Ge inte upp" En fantastisk liten gnistrande dikt att läsa för någon som behöver en handtag när livet skaver och gör ont

Alltså gratisappen “Poesi på G” av Sara Paborn Ladda ner den här! http://www.sarapaborn.se

2 kommentarer:

  1. Den där appen måste jag ladda ner. Blev så tagen av dikten du visade på insta att jag tog en print på den. Dom orden behövde jag läsa.

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag älskar den där appen. SÅ liten och anspråkslös och så skriver Sara väldigt direkta och tänkvärda saker att ta med sig
      kram
      Emma

      Radera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...