torsdag 3 juli 2014

En ny dam i min kollektion har börjat ta form


Denna veckan lade jag ut ett erbjudande som ni kanske sett
Både på FB och här på bloggen
Jag körde en liten sommarkampanj och sålde AntiJante damerna för 100,-/st
Det blev kaos. Milt uttryckt
Jag fick hundratals beställningar och mail
Jätteskoj förstås att mina livsbejakande damer är omtyckte och kommer hitta nya hem här i vårt avlånga land
Men lite  tråkigt då det var många som jag fick meddela att
de tyvärr blev utan denna gången
Men det kommer nya nu till sensommaren
Denna dam är en av de nya som kommer att finnas som konsttryck
"Livet är alldeles för viktigt för att tas på för stort allvar"
Så tror jag att det är. Det är för lite skratt, glädje och galenskap
i våra liv och på våra arbetsplatser. Det är som om vi tror att
bara för att det är humor och glädje med så är det inte seriöst
Märkligt. Det är klart att vi kan vara seriösa trots att vi är glada
Eller hur?! Livet blir så mycket lättare, roligare och härligare då
Ett gott skratt förlänger livet och befriar våra sinnen
kram på er

1 kommentar:

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...