söndag 22 december 2013

Nytt avsnitt i "Viktigt på riktigt" som den här gången handlar om ålder och allt som hör därtill


Mitt i allt julstök och köphysteri kan det vara skönt att göra något helt annat. Ett exempel kan vara att vira runt sig en skön filt, hälla upp en kopp te i favoritkoppen och krypa upp i soffan och lyssna på det nya avsnittet av vår podcast "Viktigt på riktigt" Jag vet att ni fått vänta lite extra länge denna gång. Men som ni vet, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. So enjoy friends och ta del av klingande dalmål, massor av skratt, trassliga tankar och reflektioner om sådant som är viktigt på riktigt. Den här gången behandlar vi ämnet ålder och vilken märklig bild vi har på åldrandet i vårt avlånga land jämfört med många andra länder och kulturer. SÅ har du en tendens till åldersnoja tycker jag att du ska lyssna på det här. Förresten ni andra också

1 kommentar:

  1. Hej Emma, ta dig en titt på mitt kvällsinlägg :) kram från mig

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...