måndag 7 oktober 2013

Nyheter bland mina KONST-igheter

Hösten är här och det tycker i alla fall jag är värt att fira. Så jag har breddat mitt sortiment en aning 
AntiJante-kollektionen fått en ny livsbejakande kvinna. Eller egentligen är det väl två nya tryck i den serien som nu finns att beställa.



"Här sitter jag och låtsas vara cool...fast vid närmare eftertanke så är jag grymt cool"

Kanske behöver du påminna dig själv om att du är grymt cool precis som du är. Oavsett vad alla andra säger så är det DU som behöver älska dig själv. Många av oss behöver först bli bekräftade av andra för att vi ska känna "tillåtelse" att älska oss själva. Det är sorgligt för vi är så mycket vackrare varelser än vi har begrepp om att förstå många gånger.
Kanske har du en vän som behöver inse att han/hon är en riktigt skön cooling precis som hon är. Ja då är en sådan tavla en bra påminnelse i vardagen

"Goda vänner är så bra på att hitta saker man tappat ibland....som t ex sitt leende, sitt mod och sitt hopp"


"Vänner" och "Grymt cool" finns nu att beställa. Kanske till dig själv eller till en fin vän som en gest och hint om att hon/han är värdefull för dig.

HÄR ser du hela kollektionen och hur du gör för att beställa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...