söndag 10 juni 2012

När man tror att det är dags att stänga av "burken" totalt för säsongen händer det plötsligt....



När jag precis börjat på allvar att konstatera att jag inte behöver tänka på TV en enda gång under sommaren, dels för att programutbudet håller en tämligen ruskigt låg nivå under den här delen av året men också för att jag tycker att det finns så mycket annat att sysselsätta sig med som är av större värde och mer substans än halvtaskigt TVtittande. Ja vad hände då...jo en nyprogramserie börjar på söndagskvällar kl 21,45.
En realityserie om och med KONST. Jag skriver det igen ifall att inte ni heller kan tro att det är sant. En ny serie  om och med KONST. Bra konst var det dessutom.
Hur ska jag uttrycka mig utan att verka fullständigt freaky - JAG ÄR LYRISK och mina söndagskvällar hela sommaren är spikade. (nåväl det är ju SVT så det går ju också att se på webben)
Heja SVT för att ni kan det här med TV och som om det inte vore nog betyder ju det dessutom att det inte avbryts av några irriterande och fördummande reklampauser. 
Bara att koka kaffe, dra på mysbrallan and enjoy the show.



2 kommentarer:

  1. Ja just det, det var det jag skulle påminna dig om. Jag tänkte nämligen det när jag läste i tidningen att detta program skulle börja......undrar om Emma vet??....Hihi då vet du alltså......härligt.
    Puss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja fast jag hade inte en aning om det förrän nån timme för innan det började. Det var verkligen BINGO för min del. Gillades skarpt
      kramisar

      Radera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...