onsdag 23 maj 2012

Må-Bra helg som ger energi och kreativitet i vardagen




Goder morgon alla mina härliga läsare. Är det inte fantastiskt vad vacker världen är omkring oss just nu

Naturen visar sig från sin bästa sida och bara ger och ger

Vill påminna er om den härliga helgen som stundar i augusti. Du har väl inte glömt att boka in helgen som går i välmåendets och skapandets sköna tecken i en kreativ och härlig miljö. Det vore så kul om just du ville komma och förgylla vår helg

Det finns några platser kvar Klicka HÄR för att läsa mera

Njut känn lev genom denna onsdag med öppna sinnen - det ska jag göra

2 kommentarer:

  1. Det där kommer att bli e magisk helg.

    Kommer du till Stockholm i juni? I så fall måste vi ses.

    kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag hoppas det :)
      Ja jag tror att jag kommer att jobba i El Stockholmo veckan efter midsommar. Risken är att det blir ganska långa dagar bara men jag ska absolut försöka boka in en date med både dig och Liv. kanske båda på samma date ?!
      Ha det gott
      kramar

      Radera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...