lördag 21 april 2012

S M I L E


Så vaknar jag till ännu en dag. Ännu en möjlighet att göra världen lite bättre, lite sämre eller låta den passera obemärkt. Jag väljer bättre, just bara för att jag kan
Hur väljer du? 
Om du tycker att det känns för stort, svårt eller hurtigt att blir en positivare människa över lag så kan du ju välja att testa att vara det bara idag. Se vad som händer
Look at the bright side of life just for one day och låt alla negativa tankar och jantelagstankar ligga kvar i sängen. Here we do

GLITTRA - du är värd det

6 kommentarer:

  1. Jag glittrar idag med skurborsten i högsta hugg. :D Kram och ha en skön dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt...städa med glädje är alltid det bästa sättet att städa
      kramar

      Radera
  2. Tack för uppmuntrade ord. Ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv. Önksar dig en härlig fotsättning på lördagen
      kram kram

      Radera
  3. vilken härligt inspirerande människa du är! Har precis börjat följa din blogg & jag tycker att den är enormt härlig och gör mycket för och med mig :) TACK!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du känner så. Du är sååå välkommen hit till min blogg
      Tack för varma ord och ha en fin dag kram kram

      Radera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...