fredag 10 februari 2012

Självdisciplin kom och möt mig på halva vägen snälla...

Och här sitter jag och saknar arbetsmoral och självdisciplin, och bloggar omkring i cyberspace när jag egentligen borde göra annat. 

Som t ex :

*Åka iväg till posten och skicka en stor tavla och ett paket AntiJante-damer
*Göra färdigt utkastet till annonsen som ska vara inne nästa vecka
*Åka och inhandla en duk storlek 30 x 40 som är på beställning
*Färdigställa målningen med de sjungande glada damerna som står på staffliet
*Jobba mer på föreläsningen/workshopen om "Livskrafter på arbetsplatsen"


Nej nu ska jag göra en stor kaffe latte med kaneltopping och sen blir det jobb vid
staffliet medan jag skickar iväg min sambo, "Frifräsaren"och skicka paketen. 
Ja där får vi börja helt enkelt. Det är ju ett rätt härligt jobb jag har ändå.
Skärp mig....borde ha en coach :)
Love



4 kommentarer:

  1. Ja, det verkar som man kan ha det lite tråkigare än du just nu. :) Lycka till med kaffe och målning. Ha en skön fredag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har det gott...och känner tacksamhet
      kram

      Radera
  2. Ha ha tycker du ska anlita mig som coach i det här läget;)har nog aldrig passat bättre;):)önskar dig ett fortsatt härligt flöde i allt min vän...kärlek o värme

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha...ja jag kanske får göra det Kickan
      kram

      Radera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...