onsdag 18 januari 2012

I promise to follow my heart and to make time for my dreams


SÅLD

Vi har två val i livet. Det ena är att leva livet efter andras förväntningar, värderingar och val eller det andra att leva livet utifrån våra egna förväntningar, värderingar och val
Vad väljer du?


När man ser det så där är valet rätt enkelt ellerhur? Men ändå är det så många som inte lever livet
så som dom själva vill och skulle behöva för att må som den prins eller prinsessa vi faktiskt förtjänar
Det bästa är ju dock att vi kan alltid stoppa tåget, sätta ner foten och börja om. Nu...och nu..
Låt det inte ligga kvar på "att göra sen-listan" bara för helt plötsligt kan det vara för sent


Den här nya målningen i blandteknik är en affirmationsmålning som ska påminna om att vi ingår en liten pakt med oss själva där vi lovar oss själva att göra det som känns rätt för just oss och att ge våra drömmar tid
Du vet väl att det minsta vi är skyldiga våra drömmar är att tro på dom

Känner du att den här tavlan behöver sitta hemma på din vägg eller har du en vän som skulle behöva påminnas om detta är det bara att hojta till så skickar jag den ända hem till dig. Först till kvarn för de brukar bli sålda rätt snabbt

Lycka Till du härliga varelse

2 kommentarer:

  1. Jag vill helst ha ALLA dina tavlor :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill verkligen köpa den. Den skulle passa utmärkt hemma hos mig för att påminna mig varje dag om vad som är viktigt. Det är ju både mitt bloggtema och mitt livstema :)

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...