tisdag 6 december 2011

LUCKA NR 7

I lucka nr 7 gömmer sig följande:



Ofta har vi ju mål vi vill uppnå här i livet men som vi tyvärr inte riktigt når fram till
Problemet är att vi försöker igen...och igen..vilket iofs är bra MEN vi försöker ofta
på samma sätt som vi gjorde förra gången. Einstein sa att definitionen av dumhet är när 
vi försöker med samma recept om och om igen och förväntar oss ett nytt resultat
Vad sägs om att byta strategi och tillvägagångssätt för att närma dig dina mål?

Hur kan DU ändra strategi för att nå ett av dina mål här i livet?

2 kommentarer:

  1. Lyssna mer på mitt enorma hjärta och att orädd o villigt följa mitt härliga hjärta :)
    Kanske - lätt att säga, svårt att följa :)
    Bra tankenöt att tugga på . ..
    "Hur gör du?" . . . :)

    SvaraRadera
  2. God morgon Delfinolin
    tack för att du läser och kommenterar
    Hur gör JAG undrar du ? Jo jag struktutrerar upp vad jag gör med min tid så att det blir synligt hur(/om jag smiter ifrån det jag behöver göra för att nå ett av mina mål. Det är rätt effektivt för min del. För jag gör nämligen gärna andra saker än det jag behöver göra emellanåt och tror att det ska lösa sig av sig själv...haha. Emellanåt GÖR det verkligen det också...men förmodligen inte i detta fallet
    Ha en fin dag och en stor kram
    Emma

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...