fredag 5 februari 2010

Kreativ blogger






För en tid sedan fick jag en award av en av mina favoritbloggare - nämligen Vida med bloggen The adventure of life. Jag är tacksam och ärad självklart. Kram på dig för det Vida :)

Den som fått awarden ska göra följande:

*Kopiera awarden på sin blogg

*Länka till personen som gett awarden

*Berätta 7 intresanta saker om sig själv

*Välja ut 7 andra bloggar man vill ge awarden vidare till

*Länka till deras bloggar och kommentera hos dem att dom har en award att hämta.

Som vanligt måste ju jag var lite obstinat och "kärringen mot strömmen" så jag kommer att göra detta på mitt eget lilla sätt. Jag kommer att berätta 7 intressanta eller ointressanta saker om mig själv men sen kan kan jag inte bestämma mig för vilka jag ska skicka vidare till så jag lämnar det öppet för alla härliga kreativa bloggare att ta till sig den fina awarden.
7 saker ni kanske inte visste om mig

* Jag är slarvig men det tog mig 37,5 år att erkänna detta för mig själv och för alla andra (snacka om självbedrägeri..och till vilken nytta kan man undra)
* Jag sjunger jämt ständigt och framför allt i duschen anser jag nog själv att jag är i klass med Celine eller Whitney...haha..(undrar om andra tycker det)
* Jag har en benägenhet att lyssna sönder musik om jag tycker den är bra (just nu är det Hero of War)
* Jag gråter ofta och gärna men jag har lika nära till skratt
* Jag svär nog på tok för mycket, trots att jag anser mig vara en språknörd med ett schysst välutvecklat ordförråd
* Jag badar ofta skumbad kl 05,00 på morgonen med levande ljus (underbart att börja sin dag så)
* Jag ÄLSKAR och går igång av att diskutera med människor som har en helt annan åsikt än mig. Vet nästan inget mer berikande än det
Vassego och kram på Er

2 kommentarer:

  1. Kul att läsa mer om dig!
    Skumbad på morgonen, så mysigt!

    SvaraRadera
  2. Åh så kul att läsa mer om dig.. jag gillar också att bada men är nog lite för morgontrött för att kunna göra det 5 på morgonen men det måste vara ett magiskt sätt att starta dagen..

    Kramar

    SvaraRadera

INSPIRATIONSHELG

Tillhör du också en av oss som levt upp till andras förväntningar gång på gång. Trots att det ibland inte alls legat i linje med Din...